I. Definice pojmů
- Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se považují za všeobecné podmínky dodavatele služeb č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník v platném znění. VOP upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající ze smlouvy o dílo uzavřené mezi objednatelem a dodavatelem, kterým je ROI index, s.r.o., IČO: 52808297, DIČ: 2121160965, DIČ: Obchodním rejstříku Městského soudu Bratislava III, oddíl: Sro, vložka číslo: 142562/B (dále jen „dodavatel“). Bankovní spojení na dodavatele je ve tvaru IBAN: SK81 0900 0000 0051 6773 8923.
- Smlouvou je dokument uzavřený mezi objednatelem a dodavatelem o vytvoření reklamní kampaně. Smlouva má elektronickou podobu. Podle povahy věci se za smlouvu považují VOP. Smlouva je mezi smluvními stranami uzavřena momentem doručení objednávky objednatele formou souhlasu s individuální nabídkou emailem k dodavateli a uhrazením ceny díla.
- Specifikace reklamní kampaně (dále jen „specifikace“) se vztahuje na grafickou a funkční (technickou) specifikaci, kterou si objednatel objednal prostřednictvím www.roi-index.cz a odeslal emailem dodavateli.
- PPC systém – Google ads, Bing Ads, Facebook ads, Yandex ads, LinkedIn ads, Amazon ads
Online nástroje – SEO nástroje, analytické nástroje
URL – internetová adresa
Seznam služeb – Reklamní kampaně, pod pojmem reklamní kampaně se rozumí seznam všech služeb na www.roi-index.cz. - Objednatelem je právnická nebo fyzická osoba uvedená jako objednatel v elektronické objednávce nebo emaily.
- Předáním a převzetím reklamní kampaně od dodavatele k objednateli se rozumí zpracování reklamní kampaně v daném PPC systému od objednatele a pod.
II. Předmět smlouvy
- Předmětem smlouvy je zhotovení reklamní kampaně na základě specifikace, kterou si může zvolit sám objednatel podle možností a kritérií přímo na www.roi-index.cz.
- Reklamní kampaně se považují za správně vytvořené, jsou-li v souladu s obchodními cíli a specifikacemi, které zadal sám objednatel dodavateli řádně a včas.
- Objednatel se zavazuje zaplatit za reklamní kampaně cenu stanovenou na základě individuální nabídky.
III. Plnění a lhůty
- Uzavření smlouvy o vytvoření, správě reklamních kampaní. Objednatel oznámí dodavateli své požadavky na obchodní cíle reklamních kampaní. Oznámením požadavků se rozumí elektronická specifikace, cílové lokality, cílové skupiny, profil běžného zákazníka, věková kategorie, pohlaví které objednatel dodá na základě své oblasti podnikání a odeslání dodavateli. Objednatel se zavazuje do 7 kalendářních dnů od uzavření smlouvy odeslat dodavateli veškeré materiály, které požaduje umístit v rámci své reklamní kampaně, tzn. zejména všechny texty, obrázky produktů, logo a podobně.
- Dodavatel navrhne reklamní kampaně ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy. Počátkem počítání lhůty je zaplacení díla. Objednatel je povinen dílo od dodavatele řádně převzít. Předáním díla se rozumí zpracování hotové reklamní kampaně dodavatelem v PPC systému přímo v účtu objednatele a pod.
- Objednatel je povinen poskytnout dodavateli všechny potřebné materiály potřebné k vytvoření reklamních kampaní. Dodavatel je oprávněn odmítnout podklady pro vytvoření reklamních kampaní, jejichž obsah je neetický nebo je v rozporu s platnými právními předpisy. Dodavatel dodá dílo s obsahem takových materiálů, které ve stanovené lhůtě obdržel od objednatele. V případě nečinnosti objednatele je reklamní kampaň považována uplynutím této lhůty za řádně zhotovenou dle smlouvy.
- Pokud dodavatel nedodrží lhůtu pro dodání díla, je objednatel oprávněn požadovat slevu z ceny díla 10%. Toto neplatí, bylo-li příčinou nedodržení lhůty nesplnění povinnosti ze strany objednatele, tzn. zejména nedostatečná součinnost objednatele nebo vis major, tzn. zásah vyšší moci.
- Okamžikem převzetí reklamních kampaní nebo marného uplynutí 14 denní lhůty přechází vlastnictví díla na objednatele.
- Objednatel je zejména povinen: převzít objednané dílo, zaplatit za dílo cenu v dohodnuté lhůtě splatnosti a nepoškozovat dobré obchodní jméno dodavatele.
- Dodavatel má právo na dodání díla v množství a kvalitě dle požadavků objednatele v závislosti na dodaných materiálech od objednatele dodavateli.
IV. Součinnost objednatele a dodavatele
- Objednatel je povinen poskytnout dodavateli řádnou spolupráci při zadávání kritérií reklamních kampaní, zejména však je povinen poskytnout veškeré podklady pro tvorbu reklamních kampaní, jako jsou texty, grafické podklady, přístupové údaje, fotografie produktů atp. Podklady přijímá objednatel i dodavatel pouze v elektronické podobě.
- Objednatel souhlasem s VOP souhlasí is podmínkami a uzavřením smlouvy o dílo.
V. Cena díla a platební podmínky
- Cena díla, resp. cena reklamních kampaní je uvedena individuální nabídkou, kterou si objednavatel objednává. Cena je stanovena konečná. Dodavatel je plátcem DPH.
- Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli 100% ceny díla předem, tzn. nejpozději při objednání díla.
- Zhotovitel vystaví po uzavření smlouvy nebo po uplynutí 14 denní lhůty daňový doklad, fakturu pro objednatele.
VI. Odpovědnost za vady díla
- Odpovědnost za vady se vztahuje výhradně na funkčnost reklamních kampaní a je čtyřiadvacet měsíců ode dne jejího předání od dodavatele objednateli.
- Dodavatel neodpovídá za vady, které vznikly v důsledku zásahu třetí osoby do díla po jeho předání. Objednatel neodpovídá za vady vzniklé v souvislosti se závadami, kde je dílo umístěno bez ohledu na jejich původ.
- Dodavatel neodpovídá za vady, které byly způsobeny jednáním objednatele spočívajícími zejména v nesprávném používání reklamních kampaní, nedodržováním VOP nebo neoprávněným zásahem do reklamních kampaní přímo objednatelem nebo třetí osobou.
- Reklamaci vad je objednatel povinen uplatnit u dodavatele neprodleně poté, co je zjistí. Uzná-li dodavatel, že dílo má vady za které tento odpovídá, je povinen je odstranit v přiměřené lhůtě dohodnuté s objednatelem.
VII. Odpovědnost za škodu
- Dodavatel neodpovídá za škodu způsobenou jednáním nebo opomenutím jednání objednatele nebo třetích osob, zejména nesprávnou obsluhou reklamních kampaní, nedostatečným nastavením hesla bezpečnosti, nedodržením VOP, nebo neoprávněným zásahem do reklamních kampaní nebo porušením práv třetích osob. Dodavatel dále neodpovídá na škodu způsobenou aplikací třetích osob.
- Smluvní strany prohlašují, že celková škoda, která může vzniknout z porušení smlouvy nebo platného ustanovení právních předpisů souvisejících s touto smlouvou, nepřesáhne částku odpovídající ceně díla, reklamní kampaně.
VIII. Odstoupení od smlouvy
- Dodavatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, jestliže se objednatel dostal do platební neschopnosti nebo, pokud objednatel svou činností podstatně porušuje smlouvu nebo, pokud objednatel zhotoviteli neposkytl potřebnou součinnost. V těchto případech je dodavatel oprávněn požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů na zhotovení reklamních kampaní. Objednatel souhlasí, že v případech, kdy je dodavatel oprávněn požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů, tzn. nákladů na zhotovení reklamních kampaní se jako náhrada stanoví zaplacená záloha.
- Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud dodavatel bez zavinění objednatele je v prodlení podle smlouvy a neučiní nápravu ani v dodatečné lhůtě 10 pracovních dnů od doručení písemné výzvy.
IX. Práva z duševního vlastnictví a majetková práva
- Dodavatel prohlašuje, že je oprávněn nakládat se všemi majetkovými právy a právy duševního vlastnictví vztahujícími se na technické a grafické řešení reklamních kampaní. Dodavateli hlavně náleží práva duševního vlastnictví týkající se grafického vzhledu (design vzhledu reklamních kampaní).
- Smlouva uzavřená mezi dodavatelem a objednatelem se vztahuje pouze na jednu reklamní kampaň. Kopírování reklamní kampaně na jiný subjekt a/nebo cílovou url je možné pouze s předchozím písemným souhlasem dodavatele.
X. Společná a závěrečná ustanovení
- Smluvní strany spolu komunikují zejména elektronicky, případně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (dále jen „pošta“). Smluvní strany mohou komunikovat telefonicky nebo ústně, avšak takto uplatněné nároky nemohou být považovány za řádně uplatněné nároky podle smlouvy. V pochybnostech se má za to, že e-mailová zpráva byla doručena dnem jejího odeslání a poštovní zásilka ode dne jejího řádného doručení respektive uplynutí úložné doby na poště.
- Všechny platby dle smlouvy budou uhrazeny na účet dodavatele uvedený v čl. 2. 1 VOP. Platby podle smlouvy budou považovány za správně zaplacené připsáním částky na účet oprávněné strany.
- Smluvní vztahy mezi dodavatelem a objednatelem se řídí VOP. Ve věcech neupravených VOP se řídí právní vztahy mezi stranami podle českého právního řádu, zejména obchodního zákoníku a Zák. čj. 185/2015 Sb. Autorský zákon.
- Smluvní strany se dohodly, že pro účely smluvního vztahu se považují všechny informace, které si strany navzájem vyměnily jako důvěrné, zejména informace obchodního tajemství, know-how nebo důvěrné informace třetích osob. Smluvní strany se zavazují, že neposkytnou ani nezveřejní důvěrné informace třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany.
- Dodavatel je oprávněn používat jméno zákaznického loga ve svých prezentacích, marketingových materiálech a seznamech zákazníků.
- Smluvní strany se dohodly, že objednatel odesláním objednávky formou emailu dodavateli potvrzuje, že souhlasí s tím, že tyto VOP a jejich podmínky a ustanovení se budou vztahovat na jejich smluvní vztah uzavřený emailem, který provozuje dodavatel, na jejímž základě dodavatel dodá dílo objednateli (dále jen „smlouva o díle“) a na všechny vztahy mezi objednatelem a objednatelem.
Smlouva a VOP se řídí ustanoveními slovenského právního systému.
Zhotovitel si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek.
Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 29. ledna 2021.